Všeobecné obchodné podmienky

ZMLUVA O SPOLUPRÁCI

uzatvorená podľa ustanovenia § 51 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník

Poskytovateľ:

Obchodné meno: Pastel Care Group s.r.o.

Sídlo: Šustekova 51, 851 04 Bratislava

IČO: 56 051 964

Zapísaný v: Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 175869/B

IBAN: SK79 0200 0000 0049 2256 6359

(ďalej len „Poskytovateľ“)

(Klient a Poskytovateľ ďalej spolu aj ako „Zmluvné strany“)

Klient a Poskytovateľ uzavierajú v súlade s ustanovením § 51 Občianskeho zákonníka nasledovnú Zmluvu o spolupráci (ďalej len „Zmluva“)

 

Článok I.

Preambula

Poskytovateľ prevádzkuje na základe rozhodnutia Bratislavského samosprávneho kraja č. 7561/2024/ZDR-4 zo dňa 25. apríla 2024 v súlade s ustanovením § 11 ods. 2 písm. a) zákona č. 578/2004 Z. z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) na adrese Landererova 8, 811 09 Bratislava, Slovenská republika ambulanciu všeobecného lekára pre deti a dorast (ďalej len „Ambulancia“).

 

Článok II.

Predmet zmluvy

  1. Na základe žiadosti Klienta zmluvné strany uzatvárajú Zmluvu, ktorej predmetom je poskytovanie zdravotnej starostlivosti, ktorá nie je hradená zo zdrojov verejného zdravotného poistenia podľa zákona č. 477/2004 Z. z. o rozsahu zdravotnej starostlivosti uhrádzanej na základe verejného zdravotného poistenia a o úhradách za služby súvisiace s poskytovaním zdravotnej starostlivosti v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o rozsahu zdravotnej starostlivosti“) a iných služieb nesúvisiacich s poskytovaním zdravotnej starostlivosti v zmysle Zákona.
  2. Predmetom Zmluvy je záväzok Poskytovateľa počas doby platnosti a účinnosti Zmluvy poskytovať Klientovi zdravotnú starostlivosť, ktorá sa plne neuhrádza na základe verejného zdravotného poistenia podľa Zákona o rozsahu zdravotnej starostlivosti (ďalej len „Nehradená zdravotná starostlivosť“) a iné služby nesúvisiace s poskytovaním zdravotnej starostlivosti v zmysle Zákona (ďalej len „Iné služby“) a záväzok Klienta uhradiť Poskytovateľovi úhradu za poskytnutie Nehradenej zdravotnej starostlivosti a/alebo Iných služieb podľa cenníka Poskytovateľa (ďalej len „Predmet Zmluvy“).
  1. Klient si na základe ponuky Poskytovateľa zvolil balíček služieb BASIC/ EXCLUSIVE/ BABY BUNDLE. Bližšia špecifikácia služieb obsiahnutých v jednotlivých balíčkoch je špecifikovaná v článku V. predmetnej Zmluvy.

 

Článok III.

Cena a platobné podmienky

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že Klient uhradí za jeden kalendárny rok poskytovania Nehradenej zdravotnej starostlivosti a/alebo Iných služieb sumu určenú v cenníku Poskytovateľa, ktorá je platný a účinný vždy v deň uzatvorenia Zmluvy o poskytovaní zdravotnej starostlivosti medzi Poskytovateľom a Klientom a/alebo v deň výročia uzatvorenia zmluvy medzi Poskytovateľom a Klientom (ďalej len „Cenník“).
  2. Zmluvné strany sa dohodli, že Cenník je k dispozícii k nahliadnutiu v mieste poskytovania Nehradenej zdravotnej starostlivosti a/alebo Iných služieb a tiež na webovej stránke Poskytovateľa.
  3. Zmluvné strany sa dohodli, že výška úhrady za poskytovanie Nehradenej zdravotnej starostlivosti a/alebo Iných služieb (Cenník) môže byť jednostranne zmenená zo strany Poskytovateľa aj bez predchádzajúceho upozornenia Klienta. Pri zmene Cenníka je Poskytovateľ povinný aktualizovať novú sumu na webovej stránke Poskytovateľa bez zbytočného odkladu. Nová suma nijako neovplyvní členstvo, ktoré klient zakúpil na 12 mesiacov. Suma v tomto prípade zostáva rovnaká až do posledného dňa zakúpeného ročného členstva.
  4. V prípade, že Klient so zmenou Cenníka na ďalší rok nesúhlasí, je oprávnený od zmluvy odstúpiť až do posledného dňa pred plánovanou obnovou členstva na nasledujúci rok. Odstúpenie od zmluvy je Klient povinný Poskytovateľovi oznámiť najmenej jeden deň pred výročím uzatvorenia zmluvy prostredníctvom na to určeného formuláru, nachádzajúceho sa v užívateľskom konte Klienta na webovskom sídle Poskytovateľa. Ak Klient Poskytovateľovi oznámi svoj nesúhlas s novým Cenníkom až po automatickej obnove ročného členstva na nasledujúci rok, Klient je povinný uhradiť Poskytovateľovi novú sumu určenú v novom Cenníku Poskytovateľa za poskytovanie Nehradenej zdravotnej starostlivosti a/alebo Iných služieb za celý nasledujúci rok po najbližšom výročí uzatvorenia zmluvy. Zmenená cena podľa nového Cenníka je pre Klienta záväzná vždy od začiatku ďalšieho zúčtovacieho obdobia.
  5. Klient sa zaväzuje uhradiť sumu za poskytnutie Nehradenej zdravotnej starostlivosti a/alebo Iných služieb v čase jeho registrácie na webovej stránke Poskytovateľa kreditnou alebo debetnou kartou, prípadne osobne v hotovosti, kreditnou alebo debetnou kartou priamo v ambulancii Poskytovateľa. Klient si môže vybrať úhradu formou ročného predplatného alebo pravidelných mesačných splátok. Pri voľbe pravidelných mesačných splátok sa tie budú automaticky platiť z jeho kreditnej alebo debetnej karty. Pri voľbe ročnej splátky za poskytnutie Nehradenej zdravotnej starostlivosti a/alebo Iných služieb sa suma automaticky zaúčtuje pri výročí jedného roka od jeho registrácie, čím sa jeho zmluva automaticky predlžuje. V prípade hotovostnej úhrady ceny Nehradenej zdravotnej starostlivosti a/alebo Iných služieb je možná iba úhrada formou ročného predplatného, mesačné splátky nie sú možné. Poskytovateľ upozorní Klienta e-mailovou správou poslanou na e-mailovú adresu Klienta uvedenú Klientom a zároveň do užívateľského konta Klienta na webovskom sídle Poskytovateľa, že sa blíži výročie uzatvorenia zmluvy medzi Poskytovateľom a Klientom. Poskytovateľ upozorní Klienta na blížiace sa výročie uzatvorenia zmluvy 30 dní pred opätovným obnovením zmluvy medzi Poskytovateľom a Klientom. Klient bude mať všetky potrebné informácie, ktoré sa nachádzajú v užívateľskom konte Klienta na webovskom sídle Poskytovateľa, ako si členstvo obnoviť a aká bude nová výška úhrady. Poskytovateľ tiež Klienta poučí o možnosti odstúpenia od Zmluvy v prípade, ak Klient so zmenou Cenníka nesúhlasí alebo ak Klient nemá záujem pokračovať v poskytovaní zdravotnej starostlivosti zo strany Poskytovateľa.
  6. Ak Klient nezaplatí sumu za poskytnutie Nehradenej zdravotnej starostlivosti a/alebo Iných služieb za príslušný kalendárny rok riadne a včas, Poskytovateľ má právo, aby mu Klient zaplatil úrok z omeškania vo výške určenej všeobecne záväzným právnym predpisom Slovenskej republiky. Klient je s uvedeným uzrozumený a s uvedeným súhlasí.

 

Článok IV.

Práva a povinnosti zmluvných strán

  1. Klient má právo v rámci realizácie Predmetu zmluvy, aby mu Poskytovateľ poskytol všetky nehradené alebo čiastočne hradené zdravotnou poisťovňou zdravotné výkony uvedené v Nariadení vlády č. 777/2004 Z. z., ktorým sa vydáva Zoznam chorôb, pri ktorých sa zdravotné výkony čiastočne uhrádzajú alebo sa neuhrádzajú na základe verejného zdravotného poistenia v znení neskorších predpisov bez akéhokoľvek ďalšieho poplatku.
  2. Klient sa zaväzuje dodržiavať pracovný a organizačný režim Poskytovateľa pri poskytovaní zdravotnej starostlivosti, ako aj liečebný režim a odborné odporúčania Poskytovateľa.
  3. Zmluvné strany sa dohodli, že Klient sa bude bez úhrady objednávať na jednotlivé zdravotné výkony vždy na presný čas elektronicky prostredníctvom rezervačného systému Poskytovateľa, ktorý bude dostupný pre Klienta, ktorý je registrovaný na webovej stránke Poskytovateľa. Klient má právo rezerváciu zrušiť maximálne do 24 hodín pred rezervovaným termínom zdravotného výkonu, prípadne termín zmeniť do 12 hodín pred rezervovaným termínom zdravotného výkonu. V prípade, že Klient zruší rezerváciu neskôr ako 24 hodín alebo zmení rezerváciu neskôr ako 12 hodín pred rezervovaným termínom, prípadne sa na rezervovaný termín nedostaví, bude Klientovi účtovaný poplatok vo výške 30,- Eur, ktorý bude automaticky zaplatený z jeho kreditnej alebo debetnej karty pridanej pri registrácii. Klient, ktorý uhradil úhradu ročného poplatku hotovostne, je povinný poplatok za zrušenie termínu, zmenu termínu alebo nedostavenie sa na termín zaplatiť na účet Poskytovateľa do 7 kalendárnych dní odo dňa ním rezervovaného termínu.
  4. Zmluvné strany sa dohodli, že Klient má právo rezerváciu na večernú kliniku Poskytovateľa zrušiť alebo zmeniť maximálne do 12 hodín pred rezervovaným termínom zdravotného výkonu bez akýchkoľvek poplatkov. V prípade, že klient zruší alebo zmení rezerváciu neskôr ako 12 hodín pred rezervovaným termínom večernej kliniky, prípadne sa na rezervovaný termín nedostaví, bude Klientovi účtovaný poplatok vo výške sumy uhradenej za rezerváciu termínu večernej kliniky. Tento poplatok bude automaticky zaplatený z poplatku za rezerváciu návštevy večernej kliniky, ktorú uhradili pri rezervácii termínu večernej kliniky. Klient, ktorý nie je registrovaný u Poskytovateľa v prípade zrušenia alebo zmeny rezervácie nemá nárok na vrátenie sumy uhradenej za rezerváciu termínu večernej kliniky.
  5. Bez úhrady sa budú na jednotlivé zdravotné výkony objednávať iba pacienti, ktorí sú registrovaní na webovej stránke Poskytovateľa a ktorí majú ku dňu objednania riadne a úplne uhradený ročný poplatok za poskytovanie Nehradenej zdravotnej starostlivosti a/alebo Iných služieb. Pacienti, ktorí nemajú riadne a v plnej výške uhradený ročný poplatok za poskytovanie Nehradenej zdravotnej starostlivosti a/alebo Iných služieb, sa budú môcť na jednotlivé zdravotné výkony objednávať maximálne dva týždne dopredu osobne v ambulancii Poskytovateľa.
  6. Klient súhlasí, že registračný systém Poskytovateľa prevádzkuje a poskytuje spoločnosť Noble Solutions s.r.o., IČO: 56 225 130, so sídlom Šustekova 51, 851 04 Bratislava (ďalej len ,,Noble Solutions“). Klient súhlasí, že spoločnosť Noble Solutions je oprávnená za prevádzku a poskytovanie registračného systému Poskytovateľa od Klienta požadovať peňažné úhrady.
  7. Ak Klient nezaplatí sumu za poskytnutie Nehradenej zdravotnej starostlivosti a/alebo Iných služieb za príslušný kalendárny rok riadne a včas, Poskytovateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.
  8. Odstúpenie od Zmluvy musí ktorákoľvek zo zmluvných strán uskutočniť v užívateľskej časti na webovej stránke Poskytovateľa. Odstúpením od Zmluvy Zmluva zaniká a žiadna zo zmluvných strán nemá nárok na vrátenie prípadnej nespotrebovanej časti úhrady za poskytovanie Nehradenej zdravotnej starostlivosti alebo Iných služieb.
  9. Poskytovateľ a Klient sa dohodli, že písomnosti medzi nimi sa budú doručovať elektronicky prostredníctvom súkromného účtu Klienta na webovej stránke Poskytovateľa a/alebo prostredníctvom e-mailu. Písomnosť zasielaná elektroniky musí mať podobu čitateľného dokumentu alebo textu v tele e-mailu.
  10. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností platí, že akákoľvek zásielka zasielaná niektorou stranou zmluvy druhej strane elektronicky sa považuje za doručenú adresátovi uplynutím 24 hodín od okamihu odoslania elektronickej správy na poslednú známu adresu elektronickej pošty druhej zmluvnej strany.

 

Článok V.

Balíčky služieb

  1. Klient si na základe ponuky Poskytovateľa zvolil balíček služieb BASIC/ EXCLUSIVE/ BABY BUNDLE.
  1. Balíček služieb BASIC v sebe zahŕňa predmetné nadštandardné služby:
    1. prístup k rezervácii termínu online a telefonicky;
    2. rezervácia termínu na presný čas;
    3. notifikácie o vašej rezervácii prostredníctvom e-mailu a SMS správ;
    4. exkluzívne zdravotnícke workshopy a semináre pokrývajúce rôzne dôležité témy pre rodičov;
    5. prístup do sociálnej komunity Pastel Care zahŕňajúcej rodičov, doktorov a zdravotné sestry;
    6. prístup k modernému testovaniu pre okamžitú diagnózu vírusovej alebo bakteriálnej infekcie;
    7. prioritný prístup k novým službám, technológiám a liečebným postupom dostupným v našej klinike;
    8. zľava z poplatku za večernú ambulanciu;
    9. právo na zmenu alebo zrušenie termínu večernej ambulancie.
  1. Balíček služieb EXCLUSIVE v sebe zahŕňa predmetné nadštandardné služby:
    1. prístup k rezervácii termínu online a telefonicky;
    2. rezervácia termínu na presný čas;
    3. prioritná rezervácia termínov;
    4. notifikácie o vašej rezervácii prostredníctvom e-mailu a SMS správ;
    5. exkluzívne zdravotnícke workshopy a semináre pokrývajúce rôzne dôležité témy pre rodičov;
    6. prístup do sociálnej komunity Pastel Care zahŕňajúcej rodičov, doktorov a zdravotné sestry;
    7. prístup k modernému testovaniu pre okamžitú diagnózu vírusovej alebo bakteriálnej infekcie;
    8. prioritný prístup k novým službám, technológiám a liečebným postupom dostupným v našej klinike;
    9. zľava z poplatku za večernú ambulanciu;
    10. právo na zmenu alebo zrušenie termínu večernej ambulancie;
    11. možnosť priamej konzultácie s lekárom alebo zdravotnou sestrou telefonicky alebo e-mailom;
    12. prístup k online lekárskym predpisom;
    13. diagnostické testy CRP, Strep A, moč, ktoré sú zahrnuté v cene členstva;
    14. potvrdenie o zdravotnej spôsobilosti pre účely školy a cestovania zahrnuté v cene členstva.
  1. Balíček služieb BABY BUNDLE v sebe zahŕňa predmetné nadštandardné služby:
    1. prístup k rezervácii termínu online a telefonicky;
    2. rezervácia termínu na presný čas;
    3. prioritná rezervácia termínov;
    4. notifikácie o vašej rezervácii prostredníctvom e-mailu a SMS správ;
    5. exkluzívne zdravotnícke workshopy a semináre pokrývajúce rôzne dôležité témy pre rodičov;
    6. prístup do sociálnej komunity Pastel Care zahŕňajúcej rodičov, doktorov a zdravotné sestry;
    7. prístup k modernému testovaniu pre okamžitú diagnózu vírusovej alebo bakteriálnej infekcie;
    8. prioritný prístup k novým službám, technológiám a liečebným postupom dostupným v našej klinike;
    9. zľava z poplatku za večernú ambulanciu;
    10. právo na zmenu alebo zrušenie termínu večernej ambulancie;
    11. možnosť priamej konzultácie s lekárom alebo zdravotnou sestrou telefonicky alebo e-mailom;
    12. prístup k online lekárskym predpisom;
    13. diagnostické testy CRP, Strep A, moč, ktoré sú zahrnuté v cene členstva;
    14. potvrdenie o zdravotnej spôsobilosti pre účely školy a cestovania zahrnuté v cene členstva;
    15. prístup k rezervácii laktačnej poradkyne (prvý termín zadarmo);
    16. prístup k rezervácii prvej domácej návštevy (prvá návšteva je zadarmo);
    17. prístup k opakovanej rezervácii laktačnej poradkyne (za poplatok uvedený v Cenníku Poskytovateľa);
    18. prístup k opakovanej rezervácii domácej návštevy (za poplatok uvedený v Cenníku Poskytovateľa).

 

Článok VI.

Oprávnenia na domáce návštevy

  1. Kritériá oprávnenia: Členstvo v balíčku Baby Bundle zahŕňa výhodu domácich návštev lekára, ktoré sú predmetom geografických obmedzení. Domáce návštevy sú dostupné iba pre Klientov, ktorých trvalé alebo prechodné bydlisko je v okruhu 7 kilometrov od kliniky ambulancie Poskytovateľa na adrese Landererova 6 - 8.
  2. Požiadavka na bydlisko: Pri registrácii na členstvo v balíčku Baby Bundle je Klient povinný poskytnúť Poskytovateľovi aktuálnu adresu svojho bydliska. Klient je povinný bezodkladne informovať Poskytovateľa o akýchkoľvek zmenách svojho bydliska. Oprávnenosť na domáce návštevy bude určená na základe adresy bydliska uvedenej v zmluve v čase žiadosti o službu.
  3. Obmedzenie služby: Klienti bývajúci mimo uvedeného 7-kilometrového okruhu sú si vedomí a súhlasia, že nebudú mať nárok na domáce návštevy ako súčasť ich balíčka členstva Baby Bundle. Títo členovia môžu využívať všetky ostatné výhody balíčka členstva, ale vzdajú sa služieb domácich návštev.
  4. Overenie adresy: Poskytovateľ si vyhradzuje právo overiť presnosť poskytnutých rezidenčných adries Klientov, aby zabezpečil dodržiavanie kritérií oprávnenia na domáce návštevy. Nesprávne alebo zavádzajúce informácie o bydlisku môžu viesť k ukončeniu členstva bez nároku na refundáciu alebo ku zamietnutiu konkrétnych služieb.
  5. Zmena podmienok: Poskytovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť podmienky tejto klauzuly alebo geografický okruh pre domáce návštevy. Akékoľvek takéto zmeny budú členom oznámené písomne a nadobudnú účinnosť okamžite, pokiaľ nie je uvedené inak.

 

Článok VII.

Osobné údaje a ich ochrana 

  1. Klient podpisom Zmluvy berie na vedomie, že Poskytovateľ bude pre splnenie svojich povinností pri poskytovaní zdravotnej starostlivosti spracúvať osobné údaje, týkajúce sa Klienta v rozsahu nevyhnutnom na jeho identifikáciu (meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, dátum narodenia, rodné číslo, telefónne číslo a e-mailovú adresu) a na zistenie anamnézy, najmä údaje:
  1. o zdravotnom stave Klienta;
  2. o priebehu a výsledkoch vyšetrení Klienta, o jeho liečbe a ďalších významných okolnostiach súvisiacich s jeho zdravotným stavom a s postupom pri poskytovaní zdravotnej starostlivosti;
  3. o rozsahu poskytnutej starostlivosti Klientovi;
  4. o službách súvisiacich s poskytovaním zdravotnej starostlivosti Klientovi;
  5. o dočasnej práceneschopnosti Klienta pre chorobu a úraz a skutočnosti dôležité na posúdenie zdravotnej spôsobilosti Klienta na výkon práce alebo iné činnosti;
  6. o epidemiologicky závažných skutočnostiach.

(ďalej spoločne len „Osobné údaje Klienta“)

  1. Podpisom zmluvy Klient udeľuje slobodný a nepodmienený súhlas na to, aby jeho osobné údaje v rozsahu (meno a priezvisko, dátum narodenia, rodné číslo, telefónne číslo, e-mailová adresa, zdravotná poisťovňa) boli spracovávané v informačnom systéme Poskytovateľa a to na účely poskytovania Zdravotnej starostlivosti a služieb súvisiacich s poskytovaní Zdravotnej starostlivosti. Klient zároveň podpisom zmluvy udeľuje slobodný a nepodmienený súhlas na poskytovanie jeho osobných údajov v rozsahu meno a priezvisk, bydlisko, telefónne číslo, e-mailová adresa, zdravotná poisťovňa tretím stranám a to: Regionálny úrad verejného zdravotníctva, Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou, Bratislavský samosprávny kraj odbor zdravotníctva, ak tieto inštitúcie údaje požadujú.

 

Článok VIII.

Zodpovednosť za škodu a spôsob riešenia vzájomných sporov

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade vzniku sporu či nedorozumenia vyplývajúceho z ich vzájomného vzťahu založeného touto Zmluvou uprednostňujú mimosúdne riešenia založené na vzájomnej komunikácii a dohode. V prípade, že nedôjde k zmierlivému riešeniu sa zmluvné strany obrátia na príslušné orgány a súdy Slovenskej republiky.
  2. Zmluvné strany sa zaväzujú, že v prípade vzniku sporu či nedorozumenia vyplývajúceho zo vzájomného vzťahu založeného touto Zmluvou budú postupovať v súlade s dobrými mravmi tak, aby neohrozili a nepoškodili dobré meno druhej zmluvnej strany.
  3. Poskytovateľ nezodpovedá za žiadnu škodu, ktorá môže Klientovi vzniknúť pri používaní webového sídla Poskytovateľa a to či už pri registrácii alebo zrušení registrácie, ani v prípade uvedenia nepravdivých alebo neúplných údajov Klienta. Poskytovateľ tiež nezodpovedá Klientovi za škodu spôsobenú v súvislosti s webovou stránkou Poskytovateľa spôsobenou vadou technológií, softvéru, prípadne nedostupnosťou príslušného portálu z dôvodu poškodenia softvéru alebo hardvéru nezávisle od konania Poskytovateľa.
  4. Zodpovednosť za škodu vyplývajúcu zo vzájomného vzťahu založeného touto Zmluvou medzi zmluvnými stranami sa riadi príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník. Poskytovateľ zodpovedá za škodu spôsobenú Klientovi porušením povinností založených touto Zmluvou obmedzene, a to najviac do výšky úhrady zaplatenej klientom za poskytovanie Nehradenej zdravotnej starostlivosti a/alebo Iných služieb podľa Cenníka Poskytovateľa v zmysle článku III. tejto Zmluvy.
  5. Zmluvné strany berú na vedomie, že za akékoľvek škody a z nich vyplývajúce nároky, vzniknuté z dôvodu nesprávneho poskytnutia zdravotnej starostlivosti zodpovedá Poskytovateľ len v prípade, že je Poskytovateľ týmto poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, z ktorej vznikla predmetná škoda a z nej vyplývajúci nárok.

 

Článok IX.

Platnosť, účinnosť, trvanie a zánik zmluvy

  1. Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú.
  2. Zmluva nadobúda platnosť podpisom oboch zmluvných strán. Zmluva nadobúda účinnosť uhradením úhrady za poskytovanie Nehradenej zdravotnej starostlivosti a/alebo Iných služieb podľa Cenníka.
  3. Poskytovateľ má právo vypovedať Zmluvu v prípade hrubého porušenia liečebného režimu Klientom s negatívnym následkom na liečbu a zdravie Klienta alebo v prípade straty vzájomnej dôvery medzi Poskytovateľom a Klientom. Výpovedná doba je jeden mesiac a začína plynúť od prvého dňa doručenia výpovede.
  4. Klient je oprávnený vypovedať Zmluvu kedykoľvek aj bez udania dôvodu písomnou formou. Klient môže Zmluvu vypovedať cez svoj registrovaný účet na webovej stránke Poskytovateľa. Vypovedanie zmluvy je Klient povinný oznámiť najmenej jeden deň pred skončením obdobia, na ktoré má uhradenú sumu za poskytovanie Nehradenej zdravotnej starostlivosti a/alebo Iných služieb. V prípade, že v dostatočnom predstihu neoznámi vypovedanie Zmluvy, musí pokračovať v trvaní zmluvného vzťahu a zaplatiť sumu za poskytovanie Nehradenej zdravotnej starostlivosti a/alebo Iných služieb na ďalší kalendárny rok podľa aktuálne platného Cenníka Poskytovateľa, zverejneného na webovej stránke Poskytovateľa a to aj v prípade, že si zvolil úhradu formou pravidelných mesačných splátok.
  5. V prípade zániku Zmluvy je Klient povinný bez zbytočného odkladu oznámiť Poskytovateľovi adresu nového poskytovateľa zdravotnej starostlivosti, ktorému Poskytovateľ odošle zdravotnú dokumentáciu Klienta.
  6. Klient podpisom tejto zmluvy potvrdzuje, berie na vedomie a bezvýhradne akceptuje, že Poskytovateľ je povinný poskytovať Klientovi Nehradenú zdravotnú starostlivosť a/alebo Iné služby podľa výberu Klienta na základe predmetnej Zmluvy iba v prípade, že Klient riadne zaplatil úhradu za poskytnutie Nehradenej zdravotnej starostlivosti a/alebo Iných služieb v zmysle článku III. tejto Zmluvy riadne a včas. Klient ďalej bezvýhradne súhlasí s tým, že ak nezaplatí úhradu riadne a včas v súlade s touto Zmluvou, má Poskytovateľ právo odoprieť Klientovi poskytovanie Nehradenej zdravotnej starostlivosti a/alebo Iných služieb až do okamihu zaplatenia úhrady.

 

Článok X.

Záverečné ustanovenia

  1. Zmluvné strany sú povinné vzájomne sa informovať o všetkých skutočnostiach, ktoré by mohli ovplyvniť realizáciu Predmetu zmluvy.
  2. Právne vzťahy založené Zmluvou sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Občianskym zákonníkom, Zákonom, Zákonom o rozsahu zdravotnej starostlivosti a súvisiacimi všeobecne záväznými právnymi predpismi.
  3. Klient prehlasuje, že úhradu za poskytovanie Nehradenej zdravotnej starostlivosti a/alebo Iných služieb podľa Cenníka poskytuje dobrovoľne, bez nátlaku, že Zmluvu si prečítal a porozumel jej, uzatvára ju dobrovoľne, nie v tiesni a za nápadne nevýhodných podmienok.